معرفی مدیر و موسس دبیرستان پسرانه سرآمد

با نام و یاد خدا

بیوگرافی غلامرضا کیانی (مدیر و موسس دبیرستان پسرانه سرآمد)

در سال ۱۳۴۶ در خانواده ای کشاورز و مذهبی در یکی از روستاهای بخش شیب آب زابل چشم به جهان گشودم. تحصیلات ابتدایی تا متوسطه را در روستاهای مجاور به عنوان دانش آموز ممتاز به پایان رساندم. دوره ی راهنمایی و متوسطه ،ضمن تحصیل ،به عنوان مسئول فرهنگی روستای خودم انتخاب و انجام وظیفه نمودم. در دوره متوسطه ابداعات و ابتکارات متعددی از جمله ساخت تفنگ ساچمه زن،قایق برقی، دربازکن با باتری قلمی،هواپیمای مدل تماماً دست ساز با قابلیت پرواز کوتاه و چندین کار مشابه الکترونیکی و مکانیکی دیگر  انجام دادم اما به علت عدم آگاهی، هیچکدامشان را ثبت نکردم. در سال ۶۴ در رشته علوم انسانی موفق به اخذ دیپلم شدم و بلافاصله در همان سال در کنکور سراسری با رتبه دو رقمی وارد دانشگاه شیراز شدم و باتوجه به علاقه وافرم به شغل معلمی، در انتخاب نخستم در رشته دبیری زبان و ادبیات فارسی پذیرفته و به تحصیل ادامه دادم. در خرداد ۶۹ موفق به اخذ لیسانس از دانشگاه شیراز شده و بلافاصله به عنوان دبیر وارد آموزش و پرورش شدم ؛تا سال ۷۷ در شهرستان بمپور مشغول خدمت بودم(۷ سال)، در این مدت چند سالی به عنوان دبیر و مدت کوتاهی به عنوان مدیر یکی از دبیرستانها و بلافاصله بعد از آن از سال ۷۵ تا ۷۷ به عنوان کارشناس مسئول امتحانات انجام وظیفه نمودم. در مدت تدریسم در آنجا، دانش آموزان موفق زیادی وارد دانشگاهها و مراکز علمی گردیدند. در تابستان ۷۷ به شهرستان زابل منتقل شدم و تا سال ۸۲ در دبیرستانهای خاص این شهرستان مشغول به تدریس گردیدم. در سال ۸۴ به شهرستان زاهدان منتقل  و مدت کوتاهی در سمت دبیر و بعد از آن به سمت مدیر دبیرستان بزرگسالان یادگار امام در ناحیه ۱ زاهدان مشغول به کار شدم. سال ۸۵ با رتبه یک در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه آزاد زاهدان شدم و سال ۸۷ با معدل ۲۸/۱۸ به عنوان دانشجوی ممتاز موفق به اخذ فوق لیسانس شده و ضمن انجام مسولیت در آموزش و پرورش دو سالی با همین دانشگاه و مرکز تربیت معلم شهید مطهری و پیام نور  در دروس عمومی و تخصصی همکاری داشتم. در مهر ماه ۸۸ به سمت مدیریت مرکز آموزشی تیزهوشان شهیدبهشتی ۱ زاهدان منصوب و تا سال ۹۸ به مدت ۱۱ سال مدیریت این آموزشگاه را به عهده داشتم.سال ۸۶ موفق به اختراع دستگاه ضد فراموشی کارت سوخت شدم.چند سال به عنوان سرگروه مدیران ناحیه ۲ زاهدان و چند سال هم به عنوان سرگروه مدیران استان انتخاب و انجام وظیفه نمودم.

در اردیبهشت ۹۱ به عنوان مدیر نمونه کشوری در مقطع متوسطه دوم از استان سیستان و بلوچستان انتخاب و جهت تقدیر به تهران اعزام شدم، در جلسه دیدار تمامی مدیران و معلمان نمونه کشور در ۱۳ اردیبهشت ۹۱  در نهاد ریاست جمهوری به عنوان نماینده معلمین کشور انتخاب و سخنرانی نمودم.

در سال ۱۳۹۹ دبیرستان غیردولتی سرآمد را تأسیس و به منظور اداره مدرسه خودم از ادامه مدیریت دبیرستان تیزهوشان حضرت محمد ص (شهیدبهشتی ۱ سابق)انصراف و به عنوان مدیر و مؤسس این آموزشگاه که بر پایه اصول آموزشی و تربیتی تیزهوشان بنا نهاده شده انجام وظیفه می کنم.

هم اینک مفتخرم با کادری مجرب و خوشنام که بیش از ۹۰ درصدشان دبیران شاغل در تیزهوشان هستند ، به عنوان مدیر و مؤسس دبیرستان سرآمد در شهرستان زاهدان مشغول انجام وظیفه هستم.

باسپاس
غلامرضا کیانی